Servis notebooků, opravy PC, tiskáren, UPS, kamer, iPhone, záchrana dat

Buďme k sobě upřímní …


FAQ – Nejčastější dotazy zákazníků



OtázkaOTÁZKA : Když moje zařízení neopravíte, budu něco platit ?

ODPOVĚĎ : Za práci nezaplatíte nic. Budete platit jen dopravu zařízení k nám a zpět 230 Kč bez DPH, což je celkem 278 Kč včetně DPH.


OtázkaOTÁZKA : Co když moje zařízení zdiagnostikujete, ale já se rozhodnu jej neopravovat ?

ODPOVĚĎ : V takovém případě Vám nebudeme za práci nic účtovat a vrátíme zařízení neopravené. Zaplatíte jen dopravu zařízení k nám a zpět 230 Kč bez DPH, což je celkem 278 Kč včetně DPH.


OtázkaOTÁZKA : Co znamená SVOZ ZDARMA ?

ODPOVĚĎ : Znamená to, že u nás objednáte opravu Vašeho zařízení, které si od Vás odvezeme, opravíme a následně dovezeme. V případě úspěšné opravy zařízení (a u výše uvedených zařízení vždy) nebudete za dopravu nic platit, budeme Vám účtovat pouze cenu opravy, kterou jste předem odsouhlasil.


OtázkaOTÁZKA : Takže dopravu platím, jen když se zařízení z nějakého důvodu neopraví, jinak je doprava zdarma ?

ODPOVĚĎ : Ano, přesně tak. Vždy, když se oprava zařízení zrealizuje, platíme dopravu k nám a zpět k Vám my. Stejně tak i u oprávněných záručních oprav.


OtázkaOTÁZKA : Proč v objednacím formuláři nelze nastavit nulovou cenu opravy ? Chtěl bych nejprve zjistit, kolik peněz bude oprava stát a teprve pak se rozhodnout, jestli chci nebo nechci zařízení opravit.

ODPOVĚĎ : Takovou možnost máte, odešlete-li před objednáním opravy nezávazný dotaz na cenu opravy Nenulová cena v objednávce opravy je nastavená proto, abychom odfiltrovali zákazníky, kteří ve skutečnosti zákazníky být nechtějí a vlastně nás chtějí jen vytěžovat neužitečnou prací. Odesláním objednávky opravy s vyplněnou alespoň minimální cenou Vás zavazuje tuto cenu akceptovat a pro nás je jasným důkazem, že objednávku „myslíte vážně“ a signálem pro technika, že má smysl provést často časově náročnou diagnostiku.


OtázkaOTÁZKA : Znamená tedy odeslání objednávky s minimální cenou, že mi takovou cenu můžete naúčtovat vždy ?

ODPOVĚĎ : V žádném případě. Znamená to pouze to, že Vám tuto cenu můžeme naúčtovat, ale jen za podmínky, kdy provedeme úspěšnou opravu Vašeho zařízení. Účtovaná cena opravy bývá často i nižší než minimální cena, kterou jste odeslal v objednávce.


OtázkaOTÁZKA : Ale co když cena opravy vychází vyšší než je cena, kterou jsem uvedl v objednávce ?

ODPOVĚĎ : Pak budeme postupovat tak, že nejprve technik provede předběžnou diagnostiku zařízení, následně Vám nabídneme cenu opravy ke schválení. Teprve poté co tuto navýšenou cenu odsouhlasíte, budeme pokračovat v opravě. Jestliže se ale rozhodnete s takovou vyšší cenou nesouhlasit, pak Vám zařízení vrátíme neopravené.


OtázkaOTÁZKA : Proč uvádíte, že průměrná doba diagnostiky je 3 dny a přesto není moje zařízení ještě opraveno, i když uplynulo již 4 dny ?

ODPOVĚĎ : V průměru 1–3 dny trvá diagnostika závady, tedy stanovení nutného rozsahu opravy – k tomu je nutno připočíst obvykle cca 1–3 dny pro vlastní opravu. Z toho vyplývá, že cca polovina oprav trvá delší dobu než 5 dnů, ale polovina oprav i dobu kratší. Skutečná doba opravy závisí na druhu závady, dostupnosti potřebných náhradních dílů, na době Vaší reakce na cenovou nabídku, 2 dny je potřeba uvažovat pro dopravu Vašeho zařízení k nám a zpět. Skutečně ale platí, že průměrně je zákazník bez svého zařízení 5+2 dnů (ty 2 dny jsou na dopravu). Vždy platí, že zákazník, který není spokojen s naší nabídkou ceny a předpokládané doby opravy, může bez udání důvodu zakázku stornovat a nikdy neriskuje více než 210 Kč za dopravu.

Každopádně vždy, když je pro Vás standardní doba opravy dlouhá, máte možnost objednat službu EXPRESNÍ SERVIS a pak uděláme vše pro to, aby doba diagnostiky včetně opravy nepřekročila 24 hodin od přijetí zakázky do procesu opravy.


OtázkaOTÁZKA : Jste skutečně tak skvělí, jak o sobě tvrdíte ve Vašich propagačních materiálech ?

ODPOVĚĎ : Nejsme skvělí a nejsme tým supermanů. Každý den se nám nějaké opravy nepodaří dovézt do úspěšného konce (cca 1–4 zakázky z průměrných 60 zakázek denně), občas si nějaký člen týmu dopřeje dovolenou nebo nemocenskou a ostatní pak taktak stíhají anebo chvílemi i nestíhají, občas se k nám nedovoláte, jestliže jsou zrovna obě naše dispečerky vytížené volajícími zákazníky, v průměru jednou za 2 měsíce nám přepravní služba poškodí nějakou zásilku (kterou pak zákazníkovi samozřejmě plně uhradíme, jelikož všechny zásilky jsou u nás pojištěné …). Prostě a jednoduše – jsme smrtelníci jako všichni ostatní a máme také svoje slabá místa. Tuhle práci ale děláme už 15 let, hrozně nás baví a děláme ji rádi. A navíc v týmu skvělých odborníků na naše řemeslo.


OtázkaOTÁZKA : Je docela nezvyklé psát o sobě na firemním webu takto upřímně … proč to děláte ?

ODPOVĚĎ : Jsme lidé a chceme zůstat lidmi. A také naši práci děláme pro lidi. A jestliže chceme, aby nás měli rádi naši zákazníci a vraceli se k nám, musíme k ním být upřímní. Chce-li si kdokoli najít jinou firmu, která o sobě vše tvrdí v superlativech, je takových plný internet. Na rozdíl od nás ale málokterá z nich může upřímně prohlásit, že existuje na trhu již 18 let.





ABAX – servisní centrum Úvodní stránka – servis notebooků, tiskáren, servis PC, opravy počítačů, servis UPS, opravna kamer, záchrana dat, obnova dat



Proč nás

Copyright © 2008 ABAX SERVISNÍ CENTRUM s.r.o., CMS designed by Softima s.r.o. | NAVRCHOLU.cz