Servis notebooků, opravy PC, tiskáren, UPS, kamer, iPhone, záchrana dat

Fórum o servisu nejen notebooků

5.9.2012

servisnik.gif

Notebooky se staly všední součástí našeho života podobně jako mobilní telefon anebo automobil. Uživatelé se na tyto technické vymoženosti již nedívají s posvátným obdivem, ale berou je jako tuctový nástroj, potřebný k denní práci, komunikaci a zábavě. Jestliže se s nimi vyskytne nějaký problém, nevede první cesta obvykle hned do nejbližšího servisu, ale zeptají se svých přátel nebo doporučených známých v okolí, jestli nelze problém vyřešit jinak – svépomocí, rychle, levně.
Za dobrou radu člověk nic nedá a kolikrát zjistí, že řešení problému není tak složité, časově náročné a drahé, jak si původně myslel.
Ne vždy je fundovaný kamarád nebo zkušený domácí kutil v okolí zrovna k dispozici. Existují však diskusní fóra, kde je možné zadat jakýkoli dotaz anebo popsat problém a nějaký ochotný rádce se vždy brzy najde.

Byli jsme upozornění jedním z našich zákazníků, že narazil na internetu na zajímavý webík – http://www.servisnik.cz . Nachází se zde fórum, věnované dotazům ohledně závad notebooků, shánění náhradních dílů na notebooku a obecně záležitostem, které v profesionální rovině zajišťují servisy notebooků.
Samozřejmě jsme fórum ze zvědavosti navštívili a našli jsme zde zatím jen pár dotazů na řešení různých závad nebo problémů s notebooky a poměrně rozumné rady, jak je řešit. Dokonce jsme zde našli také jeden příspěvek, odkazující na náš servis, kde uživatel doporučil naše služby, což nás pochopitelně upřímně potěšilo.

Přemýšleli jsme, je-li dobře, že uživatelé notebooků se zde vzájemně motivují k tomu, aby se nefundovaně „hrabali“ v drahých zařízeních a pokoušeli se o svépomocné opravy svých zařízení bez dostatečné kvalifikace, technického vybavení a profesních zkušeností. Zvlášť když víme, že řada takovýchto „rozvrtaných“ notebooků po čase stejně skončí u nás anebo v jiném servisu, kde nad stavem pacientů nám již nezbude nic jiného, než vystavit úmrtní list…
Nakonec jsme si řekli – proč vlastně bojovat proti něčemu, co se stává běžným a svým způsobem i obecně užitečný jevem. Na fóru viditelně nediskutují jen vyslovení amatéři, z jejich odpovědí lze vyčíst určité zkušenosti a snahu pomoci. Pro nás to znamená více lépe informovaných zákazníků, s nimiž můžeme řešit problémy jejich notebooků na vyšší úrovni a efektivněji, což znamená i pro nás vlastně nakonec úsporu času.


A tedy jsme se rozhodli, že zajímavý projekt podpoříme a upozorníme na něj v našich akualitách, případně odkazy z našich webů. Zároveň jsme doporučili našim technikům, aby se do debat uživatelů aktivně zapojovali a tam kde je to možné, přispěli i odbornou radou.
Nevstupujeme do podpory projektu Servisník.cz proto, abychom si v něm dělali reklamu, nicméně pokud uvidíme, že uživatel vadného notebooku je špatným rádcem směřován k rizikovým zásahům do svého zařízení, pokusíme se účastníka fóra na nebezpečí upozornit a raději mu doporučíme svěřit zařízení odborníkům.

Věříme, že podpora zajímavého a obecně užitečného projektu se nám vrátí v navázaných důvěrných vztazích s uživateli notebooků. A ze spokojeného uživatele může být jednou příjemný zákazník …


Proč nás

Copyright © 2008 ABAX SERVISNÍ CENTRUM s.r.o., CMS designed by Softima s.r.o. | NAVRCHOLU.cz